شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۰۰:۵۱

ایران و نروژ در حوزه آموزش اچ اس یی همکاری ‌‌می‌کنند

باشگاه خبری فراساحل: تفاهم نامه توسعه آموزش‌‌‌های تخصصی اچ اس یی میان شرکت LIoyd's Register و انجمن حرفه ای اچ اس یی کارآفرینان و پیمانکاران صنعت نفت (HSEOIC) در شرکت پتروپارس امضا شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل وبه نقل ازروابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس٬ به دنبال فعالیت‌‌‌های آموزشی و فرهنگ سازی، چاپ و ترجمه مستندات فنی و تخصصی در حوزه نفت و گاز و برگزاری آموزش‌‌‌های تخصصی،  انجمن حرفه ای اچ اس یی موفق شد با ارائه مستندات و سوابق اجرایی، پس از ارزیابی کیفی از سوی شرکت LR، به عنوان نماینده انحصاری این شرکت برای ارائه سرویس‌‌‌ها و خدمات آموزشی تخصصی این حوزه و ارزیابی ریسک در حوزه نفت و گاز ایران تعیین شود.

انجمن حرفه ای اچ اس یی کارآفرینان و پیمانکاران صنعت نفت در سال ٨٨ با هدف ایجاد یک نهاد غیر انتفاعی معتبر و تاثیرگذار در توسعه فرهنگ و ارتقای عملکرد این حوزه و با بهره گیری از ٦ کمیته تخصصی فنی شامل٬ کمیته ایمنی، کمیته بهداشت، کمیته محیط زیست، کمیته آموزش و فرهنگ سازی، کمیته سیستم و کمیته فراساحل تاسیس شد و به عنوان انجمنی ملی با الگوبرداری از انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان نفت و گاز «OGP» فعالیت خود را آغاز کرد. هشت شرکت پتروپارس٬ اویک٬ مپنا٬ سازه٬ نارگان٬ ناموران٬ پیدک و کیسون از اعضای این انجمن هستند و دبیرخانه اجرایی آن نیز در محل مدیریت HSEQ ستاد مرکزی پتروپارس مستقر شده است.

این تفاهمنامه با حضور حمیداکبری٬ مدیرعامل شرکت پتروپارس و رئیس هیئت مدیره انجمن حرفه ای اچ اس یی و نمایندگان شرکت LR نروژ و تعدادی از اعضای هیئت اجرایی انجمن در شرکت پتروپارس امضا شد. انتظار ‌‌می‌رود با امضای این تفاهمنامه و با بهره برداری و اجرای برنامه‌‌‌های آموزش‌‌‌های تخصصی، نسبت به انتقال دانش فنی و فناروی روز مدیریت اچ اس یی در کشور گام برداشته شود.



  کد خبر : 2832
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :